wtorek, 29 października 2019

Publikacja projektowa Erasmus - Nowoczesne i aktywizujące metody rozwijania kompetencji matematycznych

Z wielką radością prezentuję publikację projektową naszego Erasmusa - MATEMATYCZNEGO 



https://issuu.com/katarzynatrajdos/docs/nowoczesne_i_aktywizuj_ce_metody_rozwijania_kompet



Koordynatorem projektu było:
IV Liceum Ogólnokształcące im. Generała Stanisława Maczka w Katowicach, w którym uczę matematyki


Mój udział w publikacji to rozdziały:
Katarzyna Trajdos: I. 2; II. 1. 1;  II. 2. 1;  II. 3. 1;  II. 4. 1;  II. 5. 1; II. 6. 1

 oraz e-book
https://issuu.com/katarzynatrajdos/docs/multimedia_booklet

Szkoły uczestniczące w projekcie:
Ø  IV Liceum Ogólnokształcące im. Generała Stanisława Maczka w Katowicach
Ø  Liceo Classico E.TORRICELLI w Somma Vesuviana we Włoszech,
Ø  Liceul Tehnologic Coanda w pierwszym roku projektu, a następnie Colegiul Energetic, obie szkoły z Ramnicu Valcea w Rumunii.

Efektywna współpraca szkół projektowych zaowocowała osiągnięciem wszystkich celów projektu:
wśród uczniów
o   Podniesieniem kompetencji matematycznych,
o   Rozwojem umiejętności TIK,
o   Podwyższeniem poziomu sprawności posługiwania się językiem angielskim
o   Zbudowaniem pozytywnego nastawienia do uczenia się matematyki

wśród nauczycieli :
o   Zdobyciem wiedzy na temat metod aktywizujących, metody projektu, gamifikacji w nauczaniu matematyki oraz projektów eTwinning
o   Nabyciem umiejętności posługiwania się ww.metodami
o   Podwyższeniem poziomu sprawności posługiwania się językiem angielskim,
o   Rozwojem umiejętności stosowania TIK
o   Uzyskaniem doświadczenia pracy z uczniami z różnych kręgów kulturowych
o   Wzbogaceniem warsztatu pracy o nowe metody pracy

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz