niedziela, 17 kwietnia 2016

Dzień Otwarty w Maczku - pracowania matematyczna - Prezentacja Programu Szkoła z Klasą 2.0



15 kwietnia w naszej Szkole miał miejsce Dzień Otwarty. Gościliśmy u siebie Gimnazjalistów klas trzecich, którzy chcieli zobaczyć naszą szkołę i poznać ofertę edukacyjną. Zainteresowanie było spore i młodzież licznie nas odwiedziła.
 

Na uczniów oprócz rzetelnych informacji o szkole w mojej sali czekały zagadki i łamigłówki matematyczne, które uczniowie mogli porozwiązywać dyskutując ze swoimi starszymi kolegami.


Dodatkowo w pracowni matematycznej - sala 31 przygotowałam razem z Panią Kinga Thiel prezentację programu edukacyjnego Szkoła z Klasą 2.0, którego jesteśmy uczestnikami. Nieoceniona była również pomoc w prezentacji programu naszych Uczniów, którzy z pasją opowiadali o jej realizacji. Uczniowie przygotowali też wspaniałe plakaty pokazujące tematy, zrealizowane w ramach programu.  Prezentację wzbogaciło wyświetlanie slajdów na tablicy multimedialnej pokazujące wcześniej przygotowane prezentacje uczniowskie.

http://www.spicynodes.org/a/0d043226129689e481ab4d06140296df

Ja przygotowałam mapę myśli ukazującą nasze uczestnictwo i realizowane ścieżki w programie Szkoła z klasą 2.0

W programie Szkoła z klasą 2.0 uczestniczymy w kilkuosobowej grupie nauczycieli:
Pani Dyrektor - Katarzyna Ziemiec
Ja - Katarzyna Trajdos - koordynator - realizuję ścieżkę  UFoN - uczniowskie Forum Naukowe z klasą 2c
Pani Kinga Thiel - Ścieżka: Uczymy innych, Odwrócona lekcja z klasą 1b2
Pani Elżbieta Bożek - ścieżka Uczymy innych  z klasą 2c
Pani Martyna Lubczyk - Ścieżka - Czytaj ze zrozumieniem - z klasą 3d
Pan Dariusz Krzyżewski - Ścieżka  - Projekt uczniowski - klasa 2e






Dzięki zaangażowaniu mojej wspaniałej klasy  2c i sympatycznych uczennic klasy 1b2 dzień otwarty w naszej pracowni był przygotowany profesjonalnie i odbywał się w bardzo miłej i pracowitej atmosferze.

Dziękuję bardzo wszystkim :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz