wtorek, 18 października 2016

Dzień Nauczyciela

Dzisiaj był szczególny dzień....

Od rana słyszałam wspaniałe życzenia, nie tylko zdrowia i szczęścia, ale również wytrwałości, cierpliwości, zapału i entuzjazmu jaki mi towarzyszy.

Bardzo dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa, za uśmiech, za piękne kwiaty i Waszą życzliwość drodzy Uczniowie.

Dziękuję mojej wspaniałej klasie za fantastyczny prezent. Za kubeczek z Waszym zdjęciem :).


 Również moje działania zostały podwójnie nagrodzone - jestem wzruszona i bardzo szczęsliwa z tego powodu. Otrzymałam Nagrodę Dyrektora Szkoły oraz Nagrodę Prezydenta Miasta Katowice.


Skoro dzisiejszy dzień był taki szczególny to i lekcje były wyjątkowe. Dzisiaj była lekcja logiki, w której uczestniczyła klasa 1e. Klasa podzieliła się na drużyny 4-5 osobowe. Każda drużyna mogła wybrać grę logiczną z jaką się zmagała. Rywalizacja w drużynach była bardzo zacięta. 





 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz