poniedziałek, 29 czerwca 2015

Koniec Roku Szkonlego


Świadectwa wydrukowane, statystyki policzone... akademia była wspaniała.


Minął cały rok. Rok, który okazał się niezwykłą przygodą, w której spotkałam wspaniałych bohaterów. Spotkałam moją całą klasę  - 1c.
 
Nie zawsze było wesoło , ale poznawaliśmy się powoli i pewnie dalej bedziemy sie poznawać. Jest mi niezmiernie miło, że mogłam Was poznać. Każdego z osobna i wszystkich razem. Mam nadzieję, że i dla Was ten rok był niezwykły, że mogliście rozwijać swoje umysły i poszerzać wiedzę. Poznawać nowe wiadomości, uczyć się i cieszyć z bycia w naszej szkole i klasie. Pewnie też zawiązały się nowe przyjaźnie a może i miłości. Życzę Wam by wszystkie doświadczenia jakie nabywacie będąc moimi uczniami przyniosły w waszym życiu jak najwięcej radości, wiedzy i checi do
poznawania swoich możliwości.

Dziękuję za cały rok spędzony razem, dziękuję za kwiaty i podziękowania  - udanych wakacji.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz